Fighting the Corruption! - My Two Wars - the Hungarian Mafia and Banking Scandal Machines

Wednesday, August 24, 2011

Ingyen CD a kilencszáz őtvenedik tagnak.

Ingyen CD a kilencszáz őtvenedik tagnak. Jól értetted! Egy hihetetlen ajánlat, amit nem hagyhatsz ki. Így működik ez!

Azért, hogy arra bátorítsalak, hogy vegyél rá másokat is arra, hogy csatlatkozzanak a Facebook oldalhoz, én megveszem a kilencszáz őtvenedik tagnak (a kilencszáz őtvenedik) Lüszi CD-jét a saját zsebemből. Ha a barátaidat csatlakoztatod, ez is a “számládra” kerül. Csak küldj egy üzeneted, hogy hozzád tartozik. Mivel új nekem ez a csoportos jelentkezés, és az üzenetek száma miatt is, lehet, hogy kifelejtem a tied, ezért kérlek emlékeztess!

Elég sok témában szeretnék írni ezen a site-on, és ehhez létrehozok egy blogot is (ez is új nekem), ez Lüszitől kezdve, tini témáktól, filozófiáig, vagy bármi másról, ami eszembe jut fog szólni, nagyszerű klippekkel és videókkal, mindez azért, hogy Lüszit, barátomat és a CD-jét reklámozzam. Szívesen látom, ha blogolsz bármiről, ami a témába vághat és megfelel a közönség számára is.

Még akkor is, ha nem szereted Lüszit vagy a CD-jét, szívesen látunk, ha maradsz – ellentmondás és vita hasznos és egészséges lehet (ezeket én majd felmérem).

Mégegyszer köszönöm, hogy csatlakoztál és, hogy a beszélsz a barátaidnak erről a nagyszerű fiatal tehetségről! És kérlek mindig említsd meg a CD-t! :D. Egyébként nekem megvan a CD az én ízlésemnek ez telitalálat!

No comments:

Post a Comment