Fighting the Corruption! - My Two Wars - the Hungarian Mafia and Banking Scandal Machines

Wednesday, August 17, 2011

Három hamis Tóth Lüszi kilétére fény derült!

Vasárnap, 2011, augusztus 28.
A hármadik, akit be fogok mutatni nektek
Fake Lüszi # 3 exposed:
http://www.facebook.com/#%21/profile.php?id=100000141135338
Az igazi Lüszi dühös rá.
http://www.facebook.com/#%21/photo.php?fbid=118975734800299&set=t.100000141135338&type=1&theater
Írtam az ismerősnek:
Chris Dias
o Látom, hogy a barátod "Tóth Lüszi" egy ál / hamis / fake Tóth Lüszi. Szeretném, hogy csatlatkozz a klubunhoz, ahol megismerheted az igazi Lüszit. 14 hamis Lüszi volt, de kevésebb van már miattam. Ez a Lüszi is nemsokára el fog tünni.   http://www.facebook.com/groups/TothLusziDreamClub/
Levente Lukacs
o toth luszit szemelyesen ismerem:) es nem kerek tobb ilyen levelet! udv:levente lukacs
Akkor tudod, hogy a barátod "Tóth Lüszi" hamis, úgye?
Levente Lukacs
o az igazi is ismerosom, es ne irj tobb levelet, erre se kell valasz! szia
Chris Dias
o Akkor, csak egy kérdesem van, oké bízonyítani , hogy ismersz az igazi Lüszi vagy védsz egy hamis Lüszit. Mi a kutyá neve kérek?
Levente eltünt, megszereztem a linket, vagy fontos információkat nyomon gyökereihez előtt.
Azt hiszem, hogy Rónai Gábor volt Levente Lukács:


Szerda, 2011, augusztus 17.

Két hamis Tóth Lüszi kilétére fény derült!

Ismerd meg a 14 hamis Lüszi egyikét, másképpen Timea Hegyközit:

Az első, akit be fogok mutatni nektek elég erőszakos és a legtöbb tag támogatja és védi őt attól, hogy az azonosságára fény derüljön. Úgy gondolom, hogy ő Timea Hegyközi lehet, mert az egyik üzenetét úgy kezdte, hogy “én” amikor Timeaként volt bejelentkezve nem Tóth Lüsziként. Azt hiszem, hogy elfejletette, kiként jelentkezett be, ugyanis a klubnak is tagja. Gémis Orsikaah (Jbiebzz) a legjobb barátja. Gémise jutatott el arra a pontra, hogy úgy döntöttem el kell indítsam ezt a klubot.

Ez a hamis Lüszi gyakran írja a következőket:

Tóth Lüszi
Fuck You Bich .... :@
June 2 at 8:31pm •LikeUnlike •
She changed her residence from Terén to
Tóth Lüszi
FFUCCCCCKK YOU !!! WROM WAS K TE LAAT E ?? :@@
June 1 at 11:37pm •LikeUnlike •

Megváltoztatta a lakhelyét Tienenről arra a helyre, ahol az igazi Lüszi él 2011 júniusban. A régi címen lakik, a legjobb barátja, és neki a testvére.


Tóth Lüszi:
http://www.facebook.com/toth.luszi?__user=1680711668
Her profile used to say living in Terén (??) Hungary, her boyfriend was Jenei Szabolcs.
Tóth Alexandra
http://www.facebook.com/Szancs97 (father Ímre Javorfi)
Has worked at -Studied at -Lives in Budapest, HungaryFrom Budapest, HungaryBorn on April 9, 1997
Timea Hegyközi
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001570365530
Has worked at iskolaStudied at Méég nincsLives in Budapest, HungaryIn a relationship with Miklos GrudaFrom Budapest, HungaryBorn on July 30, 1995
Gémise Orsikaah (Jbiebzz)
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001339639399
Gémise Emir
Lives in Tienen In a relationship with Charlotte SalamiKnows Nederlands, frans, engels en duits, magyarFrom Budapest, HungaryBorn on August 2, 1973
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002561033872

Went to Bánki Donát Gimnázium és SzakközépiskolaLives in New York, New YorkKnows Flemish, Français, magyar-angol, LatinFrom TatabányaBorn on November 26, 1996
Mother - Zsuzsanna Gémise:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001339639399#!/profile.php?id=100000504169881
Itt a beszélgetés Gémise-vel:
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Szia
May 24Sent from ChatChris Dias
szia - eg perc. Hogy vagy?
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Mi ?
Csak annyit szeretnék kérni
Hogy hagyd békén Lüszit köszönöm :
May 24Sent from ChatChris Dias
Ok.
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
kösz !
May 24Sent from ChatChris Dias
Nincs mit.
Már azt mondtam neki.
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Mit ?
May 24Sent from ChatChris Dias
Melyik Lüszi? A (Nem adom az igazi Lüszi neve ebben a dokumentumban) (Lucy) vagy a hamis Tóth Lüszi, vagy a Tóth Lüszi a hivatal oldalán - :( Már mondtam Lüszinak - az igazi Lüszi - hogy nem fogok írni többet. Kérdeztem támogatni a CD-jét, amit vettem. Azután, kérdeztem Lüszitól, hogy nem tetszik a CD-t? És .. stb. Nagyon sajnálom és nem fogok írni többet - azt már írtam neki. Nagyon szeretem őt és remélem, hogy minden oké lesz vele. Szia.
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
ez a http://www.facebook.com/profile.php?id=100002270330853
May 24Sent from ChatChris Dias
Ezt kezdettem, azután vettem a CD-t - csak akartam mondani mindenkinek, annyira gyönyörű van. ... Ok - ez a hamis Lüszi. Semmi baj. Akartam reklámozni az igazi Lüszinak és ez nem jó ötlet reklámozni, hogy ő van az igazi Lüszi egy másik baráttal, stb. Na semmi baj folytatsd. Viszont az igazi Lüszi nem engedélyezett semmiben. Már beszéltem vele, viszont, ő is mérges rám.
May 24Sent from ChatChris Dias
Amerikai vagyok tehát néha ismétel amit mondtam, probálni javítani a szöveget.
May 24Gémise 'Orsikaah
De Ö az igazi Tóth Lüszi ö mert az unokatestvérem szoval tudom hogy ö az ..
Ha akkarod tudni ö az :http://www.facebook.com/profile.php?id=100002270330853
Tóth Lüszi
Share
May 24Sent from ChatChris Dias
Akkor skype on - 3 perc.
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
kivel
?m
May 24Sent from ChatChris Dias
Az igazi Lüszival
Tudod, hogy már skype-on beszéltem az igazi Lüszival.
?
Aranyos és kedves.
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Ahaa .. Jhaa ..
Kamerában is látad?
May 24Sent from ChatChris Dias
viszont néhány problémája van
Igen
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Akkor ad meg a címét légyszives
May 24Sent from ChatChris Dias
Beszéltem már a másik
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Majd beszélek én is vele
May 24Sent from ChatChris Dias
mediaaccess
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Ez a 'igazi' Tóth Lüszié ?
May 24Sent from ChatChris Dias
Ez az enyem
Az igazi Tóth Lüszi - egy pillanat
(adtam neki az skype cimét, viszont nem szabad tőbbet)
:)
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Nem tudod, hogy mikor lesz fönt ?
May 24Sent from ChatChris Dias
?
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
mikor lesz fönt Skypon ?
May 24Sent from ChatChris Dias
Én?
Most
May 24Sent from ChatGémise 'Orsikaah
Nem
Lüszi
May 24Sent from ChatChris Dias
Ő? Nem tudom, ő is mérges rám most, mert probáltam túl erősen eladni a CD-t és neki nem érdekel. Elvesztem a barátságomat vele mert durván beszéltem a szerelmi barátjával. :( És nem tudom, hogy még vagyunk kapcsolva skype-on
Sajnós.
May 24Sent from ChatChris Dias
Nagyon szeretem őt.
Vettem a CD-t.
Most - ma ő cserélte a nevét: (nem adom a nevét  ebben a dokumentumban, viszont ez hogyan tudja alapos információ Lüsziről, viszont nem tudja válaszolni személyes dolgokről) - facebookon.
Nem láthatom amit ír, mert nem vagyunk "friends".
Ha tudsz kapcsolni vele, mondj meg, hogy nagyon sajnálom. Nem akartam megbántani őt - csak akartam dicsérni a CD-t. Viszont olyan sok hamis Lüszi vannak, és probáltam elintézni mindent, eladni, segíteni - viszont neki a CD nem érdekel. Sohasem kaptam a valászt - miért.
Tényleg sajnálom.
Renaud - a Francia menedzsere (producere – nem a menedzsere – hibáztam)- nagyon döbbent és mérges. …..
Ajánlottam tanítani őt az angolt ingyenes.
Ha együttmüködj velem eladni a CD-t, hogy gazdag legyen.
Igen, én nem vagyok normális, viszont nagy szívem van.
Kapscold vele, szóljál, hogy annyira sajnálom vagyok. Tárolok a CD-t.
Mert senki veszi csak a CD-t, de a befektetés a éneklésben.
Marketing, előadások tanítok. Nagyon akartam segíteni, viszont neki nem érdekel, viszont még akar énekelni, viszont dohányzikű
Na, most hiszel bennem?
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1626975609195.68025.1680711668
Csak akartam dolgozni a tied Lüszivel egy igazi modőn eladni a CD-t, és beszélni, bloggolni az igazi dolgokról.
May 25Chris Dias
Igen. Még szeretnék segíteni az igazi Lüszit. Viszont jóbb lenne, ha a tied nem állítja, hogy ő az igazit! Érted? Ez egeszségtelen az igazi Lüszinak, akinek elég problémái van. Ha a média kapna ezt a sztórit rossz lett volna. Szerintem, legalább 4 vagy 5 hamis Lüszi. Az oldalod kedves és jobb mint a másik. Szép napot!
June 6Gémise 'Orsikaah
Szia .. Légyszives ird le mi az igazi Tóth Lüszinek a neve Facecookon ;D Köszi
June 6Sent from ChatChris Dias
(Nem adom a Lüszi igazi Facebook címét). Ő nem nagyon válaszol, viszont, probálj. Még vagyunk barátunk, viszont nem a Facebookon.
Adtam az információt (nagy hiba volt csinálni ezt, és Lüszinek mondom nagyon sajnálom).
Kivéve beszélgetések:
Tóth Lüszi #1
http://www.facebook.com/toth.luszi?__user=1680711668
Én hiszek neked !
Gémise 'Orsikaah (Jbiebzz)

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002765130329#!/profile.php?id=100001339639399
July 29 at 3:39pm • Like •  • See Friendship       
o           
Tóth Lüszi Nem kell nekem hinii .. ! Nem foglak ti teket elcsábitani meg ienek ! Aki hisz nekem .. aki nem ez van :p Lüszi x
July 29 at 10:51pm • Like •  1 person
o           
Tóth Alexandra de én tudom mostmár , hogy te vagy Lüszi!!:))
July 30 at 9:16am • Like
o           
Tímea Hegyközi XDDD
July 30 at 12:28pm • Like
o             
Chris Dias Egyszerű megoldás! Videó kamera! Egyszer. Ráérsz írni, akkor ráérsz egy másod perc kamerával. :P
August 4 at 12:07pm • Like
o           
Tóth Lüszi Istenem ! HAagyál mér békén ! :@
August 4 at 2:10pm • Like
o             
Chris Dias Még egyet, bocs. Miért csak most cserélted a címedet és miért Lüszinek sohasem élt Teren?
August 4 at 2:52pm • Like
o           
Ákos Török xD Rendesen raszaltal ember :D
August 5 at 1:28pm • Like
o             
Chris Dias Lüszi és az anyukája már házam voltak és nem volt te!
August 5 at 1:38pm • Like
o             
Chris Dias Azonkívül 14 fake Lüszi van. És a legjobb barátod akart tudni hol van az igazi Lüszi. Azért tudsz valamit - pl. hol lakik, viszont nem tudsz mi a helyzet a kútyáddal - mi a neve, ki a barátod és miért sohasem ő volt a barátod itt. Nem beszélsz míről csinálsz most mert nem tudsz semmit! Kész!
August 5 at 1:41pm • Like
o             
Chris Dias Csatlatkozz "Tóth Lüszi's Dream to Sing Fan Club" megismerni az igazi Lüszit - bonehead!
August 5 at 1:45pm • Like
o             
Chris Dias Hány CD-t vettem? Ő tudja, mert a producere azt mondta neki.
August 5 at 1:52pm • Like
o           
Tímea Hegyközi ez egy fake.:') majd ha csinál egy képet és ráírja nem vagyok fake akkor majd elhiszem.;)
August 5 at 7:58pm • Like
o             
Chris Dias ‎"Nem vagyok fake"?? Mivan?? Nem értem.
August 5 at 8:05pm • Like
o             
Chris Dias Te vagy ezt a Lüszi? Mert nem vagyok magyar, nem mindig értem mivan. Ez a Lüszi nem tud termelni egy eredeti képet. Nem tud válaszolni. Milyen kútyad van? Honnan kaptad a kútyad? Hány óra voltál a hazamnál?
August 5 at 8:09pm • Like
o           
Tímea Hegyközi nemte xD ez a lüszi :D
August 5 at 10:45pm • Like
o             
Chris Dias HOgy, hogy! Ismersz őt? Beszélted vele személyesen? Ismersz az anyukája? Hogy,hogy?
August 6 at 8:55am • Like
o             
Chris Dias Ha, valászolj igen, bármilyen kérdésen, akkor hazudsz. Ez a legkönnyebb kérdés, oké? 1/10 esély. Mi az az utolsó szám abban az anyukájad mobil telefon száma?
August 6 at 8:58am • Like
o             
Chris Dias Sohasem válaszhatsz, igaz?
August 6 at 8:59am • Like
o           
Tímea Hegyközi az igazinak nincs f-bookja ?!:D mi??:D
August 6 at 11:02am • Like
o           
Tóth Alexandra ő az igazi biztosan tudom és kész!
Sunday at 10:14am • Like
o           
Tímea Hegyközi bolondvagy:D ez kamu lüszi ..
Sunday at 9:10pm • Like


Fake Lüszi #2
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001339639399#!/profile.php?id=100001838983666

Itt olvasható az, hogy jöttem rá arra kivel állhat kapcsolatban:
Üzeneteket küldtem a hamis Lüszik ismerőseinek, hogy új tagokat szerezzek. Itt van az egyik üzenetem:

Látom, hogy írsz egy fake /hamis / Ál Lüszinek! Ebben a csoportunkban egy Ál Lüszik csoport van, viszont az igazi Lüszi is ott! Légy szíves, támogatsd az igazi Lüszit a csoportunkban. http://www.facebook.com/groups/TothLusziDreamClub/ - Amerikai vagyok tehát nem mindig írok helyesen. :D:D.
Attila Kristóf:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001339639399#!/messages/100000581426047
Works at MüllerWent to Bánki Donát Közlekedésgépészeti szakközép és szakiskolaLives in Budapest, HungaryIn a relationship with Kinga OláhFrom Budapest, HungaryBorn on May 15, 1991
Attila Kristóf wrote back:
o             Sajnálom, de el kell, hogy keserítselek. Unokahugom barátnője a Lüszi, és az az övé:)
I wrote:
o             Ez nem igaz. Lüszi jőtt az írodámba pénteken. Nem láttad őt személyesen, úgye, Biztos, hogy valamit, amit mondod nem stimmel.
Attila wrote back:
o             Nekem mindegy:)
I wrote:
o             Tudom, neked mindegy. De az állításom helyes.
o             Viszont Csatlatkozz a klubunkhoz.   http://www.facebook.com/groups/TothLusziDreamClub/
Attila wrote:
o             He never replied

Attila’s family, as reported:
Family
Viktória GereySister
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000371098175&ref=ts
Tamás GereyBrother
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001268682108
Fannika DaruCousin
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001464163191
Adrienn DaruCousin
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001020535247
Anita KissCousin
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000807962443

BriGitta Gittaa Horvath
http://www.facebook.com/groups/TothLusziDreamClub/#!/profile.php?id=100002213972287
  • Haggyon békén!!!!!!!!
  • Tudom h az a kamu lüszi
Ágoston Daniella
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001996250322
A beszélgetésünk túl hosszú ide tenni!


Tóth Lüszi #2

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001339639399#!/profile.php?id=100001838983666


Lüszi Tóth
Bújhatsz álarc mögé, de vigyázz... más is megteheti. Nem csak neked lehetnek titkaid. :)
Top of Form
4 hours ago •LikeUnlike •

Patakfalvi Katuss, Ági Papp, Jenny Marienson and 71 others like this.

András Müller Okos ^-^ xD
4 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

Mercedes Csontos ♥ ♥ ♥
4 hours ago • LikeUnlike

András Müller ‎?? xD
4 hours ago • LikeUnlike

Roland Németh xd
4 hours ago • LikeUnlike

Mercedes Csontos xd.♥
4 hours ago • LikeUnlike

Zoltán Horváth xd
4 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács elötted nincs titkom lüszi:D:DxDigaz egyszer se beszéltünkxDD
4 hours ago • LikeUnlike • 2 peopleLoading...

Kovacs Roland xD
4 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa mi a bajod???????
3 hours ago • LikeUnlike

András Müller Na..xD
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa mi van na
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

Tófei Csillaa müller
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

András Müller Tófei..xD Semmi
3 hours ago • LikeUnlike • 2 peopleLoading...

Tófei Csillaa hahah jobb a nevem mind neked müller andrás
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

András Müller xD Ne Hidd Azt -.-"
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg te müller
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa hagyá békén
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa na pá
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa mi van te is akkarsz valamit
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa lili lulu
3 hours ago • LikeUnlike

András Müller xzd Fejezd Már Be.. Ha Annyira Leakarsz Támadni Mindenkiit Üziben Tedd Meg -.-"
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa jó van nem kötöszködöm mert nincs ídőm hülyékel tárgyalni
3 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács uristen kik zek a csald nevükön ösze vsznekxDDnem birom-.-"xD
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

Tófei Csillaa jaj jóvan nem szóltam hozád !!!!!!!
3 hours ago • LikeUnlike

András Müller Nem Veszekedtünk..Csak Ez A Tetü Közölte Velem Hogy Ax Ő Neve Jobb xD Ekkora Szégyent
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg te meg olyan szégyen vagy hogyha be lépsz a facebookba elrontod a nézedséget te kis pa.... ge..
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

Tófei Csillaa ne
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa na csá
3 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács ‎-.-"neked még képed sincs kint nah csáá:D
3 hours ago • LikeUnlike • 2 peopleLoading...

Tófei Csillaa kinek ????? téged az ne érdekejen
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa csááá hülyékel nem foglalkozok kis csicska gecik
3 hours ago • LikeUnlike

András Müller Csila Pocsa Kuss Mertmártmár Odalépek A Maradék 3Fogadért
3 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács nah jolvan akor feküdj le-.-":D:D
3 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

András Müller Én?? Mivan xD
3 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg hány éves vgay 10
2 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács nem tee hülye gyerekxDhanme ze a kislány:D:DD:tófeixD
2 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg te mindembe bele szólsz feküdj le te haverXDXD
2 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács okcsáá-.-"
2 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...

András Müller Pisa Picsa Tófei -.-" Ilyen Pöcs Nevet xD Jobb Ha Elis Tűnsz xD
2 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa hülye olyan csunya vagy mind a hipos üvegen a halál fej
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Ha Én 10 Vagyok Akkor Te 3
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Mondod Te Aki Szüzen Fog Meghalni...
2 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg hunan tudod te veled senki nem fog le feküdni
2 hours ago • LikeUnlike

Benjamin Kovács szegény lüzi ne it beszélgesetek már te meg feküdj lee tófei pff..-.-"
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Hidzed ^-^ Sajna Te Gecicsúnya Vagu...
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Hiszed ^-^ Sajna Te GeciCsúnya Vagu
2 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa téleg kit érdekel a lüszi te meg müller le kophatsz rólam ok
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Amilyen Ronda Vagy A Helyedben Beperelnén Az Anyáday xD
2 hours ago • LikeUnlike

András Müller Na Jó Én Egy Szörnnyel.N Beszélek.Csáo
2 hours ago • LikeUnlike

Tófei Csillaa csáo kis emóóó
2 hours ago • LikeUnlike • 1 personLoading...
Bottom of Form
•             kobaka007@citromail.hu

A list of Fake Lüszis:

1. Tóth Lüszi Hivatalos Oldala – Lüszinek nincs hivatalos oldala. Ennek az oldalnak a menedzsere egy „ál” Lüszi, aki nem tekint messzebbmenően, mint ez az oldal.  Egy másik”barát” által engem megviccelve, Lüszi azt blogolta, hogy egy rendőrnő működteti ezt az oldalt, egy barátnak a barátja. – Unalmas, szép fotókkal. Ez az az oldal, ahonnan tudomásomra jutott a CD. Úgy tűnik, hogy mostanára megszűnt. (2011, június)
http://www.facebook.com/#!/pages/T%C3%B3th-L%C3%BCszi-hivatalos-oldala/145377238850439


2. “Tóth Lüszi” – „Ál” – akinek a történetét már feljebb elmeséltem, barátok vagyunk.
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002270330853


3. “Tóth Lüszi” – „Ál” népszerű és kedves – most ellenőriztem, egy olyan megjegyzést sem látok, ami arra utalna, hogy ő, mint az igazi Lüszi ezt vagy azt csinálna. Nem tudom mi a célja, de sok ember úgy gondolja, hogy ő az igaz Lüszi, ami persze nem igaz. Láttam, hogy így kommentelt. „Let's Kill Tóth Lüszi" („Öljük meg Tóth Lüszit”) egy „Sziasztokkal” Ez gyenge vagy mi? Úgy tűnik megutálta a saját oldalát egy kis iróniával. Barátok vagyunk.
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001838983666


4. Lüszi Tóth – „Ál” Nem ismerem őt, csak egy barátkérőt küldtem. http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002366434732


5. Lüszi Tóth (Az Igazi) – „Ál” – a barátkérőt mostanában fogadta el. http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002027647924


6. Lüszi Tóth – „Ál” - csak egy barátkérőt küldtem http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002238009096


7. Lúszi Tóth (Az Igazi LüsziMüsz) – „Ál” Lüszi – Eredeti fotói vannak. A barátságot elfogadta. A barátoknak a listaszáma nagyon alacsony. http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002300054656


8. Tóth Lüszi – „Ál” – nincs róla információ – barátkérő elküldve.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/profile.php?id=100000596893097


9. Tóth Lüszi – Ál” – nincs róla információ – barátkérő elküldve.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/profile.php?id=100001307493480


10. Tóth Lüszi – Ál” – nincs róla információ – barátkérő elküldve.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/profile.php?id=100001251940780


11. Tóth Lüszi – Ál” – nincs róla információ – barátkérő elküldve.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/profile.php?id=100001616517254


12. Tóth Lüszi Hivatalos Rajongói Oldal – Lüszinek nincs rajongói oldala.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/home.php?sk=group_128723440537014


13. Lücienne Edit Tóth – barátkérő elküldve
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000141135338
The real Lüszi  is angry at this person:
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=118975734800299&set=t.100000141135338&type=1&theater – Az igazi Lüszi dühös rá.


14. Tóth Lüszi Hivatalos Rajongói Oldal – Az a személy, aki fenntartja ezt az oldalt, azt állítja, hogy ismeri Lüszit, és azt mondja, hogy beleegyezett, hogy látogassa ezt az oldalt. Azt javasoltam, hogy dolgozzunk együtt, de a későbbiekben rájöttem, hogy nem ismerheti Lüszit. Feltettem neki egy olyan kérdést Lüszivel kapcsolatban, amit csak kevesen tudtak róla abban az időben, de eddig még nem érkezett rá válasz. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1666990449541&set=oa.160019307398443&type=1&theater#!/home.php?sk=group_128723440537014


Rossz szándékú Tóth Lüszi oldalai és bloggerei.
1. Let's Kill Tóth Lüszi („Öljük meg Tóth Lüszit”) oldal!–. Megpróbáltam elérni, hogy összefogással szűntessük meg ezt az oldalt, de annyit sikerült csak elérnem, hogy egy pár ember jelentette az oldalról. Lüszi maga is blogolt ezen az oldalon, megpróbálva szembeszállni néhány kommenttel, de nincs együttműködés az irányába, hogy megszűntessük ezt az oldalt, ezért borítottam el virágokkal az oldalt Lüszi elől.
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/pages/Lets-Kill-T%C3%B3th-L%C3%BCszi/162304613804093


2. Volt egy másik rossz szándékú Tóth Lüszi is, aki blogolt ezen az oldalon, de lehet, hogy már eltűnt.


2. Anti Tóth Lüszi Klipp Közösség
http://www.facebook.com/search.php?q=t%C3%B3th%20l%C3%BCszi&init=quick&tas=0.14071803427878227#!/pages/Anti-T%C3%B3th-L%C3%BCszi-klipp/157560784280200

--------------------

Zsolti Ignác
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002397513818
.Select messages to forward..Select messages to delete.Delete All.

3 hours agoChris Dias
Látom, hogy a barátod "Tóth Lüszi" egy ál / hamis / fake Tóth Lüszi. Szeretném, hogy csatlatkozz a klubunhoz, ahol megismerheted az igazi Lüszit. 14 hamis Lüszi volt, de kevésebb van már miattam. Ez a Lüszi is nemsokára el fog tünni is. Az első klub szabály: 1. klub tagjai egyetértenek abban, hogy Lüszinek ne írjatok Facebookra személyes e-maileket, még a közeli barátok sem, hacsak nem Lüszitől kaptatok személyes felkérést erre. A tagsága azonnal megszakad annak, aki ezt a szabályt megszegi vagy figyelmen kivűl hagyja, és valószínűleg az ilyen e-maileket észre sem veszik, és nem válaszolnak rájuk. Elég borzasztó ember, akik nagyon kell írni Lüszinek valamit, amit "nagyon fontos", stb. vagy akik meg akar bántani Őt vagy a klubot valamilyen okért. Lüszinek nagyon csinós és tehetséges. Fogsz kapni képeket, vagy egy videót, vagy zenet - nem minden lesz Lüsziről. Csak egy picit, és ha szerencse vagy, lehetőséged, hogy válaszol téged, vagy valami ilyesmit. Előre köszönöm! Chris (nem vagyok a menedzsere, csak barátja és rajongó). http://www.facebook.com/groups/TothLusziDreamClub.
..
..
3 hours agoSent from MobileZsolti Ignáccsá miből gondolod hogy nem ő talán kőzel ál hozád?
..
3 hours agoSent from ChatChris Dias
Sokból és ismerem az igazi Lüszit, a énekes partnére a CD-ben - Jean-lin, a producere Renaud Schmitt, és a kutyája Mutyi.
:)
..
3 hours agoChris Dias
http://mediaaccess-cherokeewisdom.blogspot.com/2011/08/miert-is-hoztam-letre-toth-luszis-dream.html
Cseroki bölcsesség: Miért is hoztam létre a „Tóth Lüszi's Dream to Sing Fan Club-ot”?
mediaaccess-cherokeewisdom.blogspot.com..Share..
3 hours agoChris Dias
http://mediaaccess-cherokeewisdom.blogspot.com/2011/08/ket-hamis-toth-luszi-kiletere-feny.html
Cseroki bölcsesség: Három hamis Tóth Lüszi kilétére fény derült!
mediaaccess-cherokeewisdom.blogspot.com..Share..
about an hour agoSent from MobileZsolti IgnácNa eből elegem van mért lűszi azért mert nagyábol hires atol még ugyan ójan ember mint mi !!!
Ja meg ugyanojat szarik mi emberek! ugyhogy ne gyere ezel a hűje dumákal! ja meg ase hiszem el hogy te ismered!
..
28 minutes agoChris Dias
Ez nem mit hiszem tudom, csak tudom. Sok ember a klubunkban tudják. Ez volt a legnépszerűbb hamis Lüszi, de miattam változtatta a profillt. http://www.facebook.com/luszifanclubb
Lüszi Tóth ..Share..
26 minutes agoChris Dias
Ez az igazi Tóth Lüszi közeli barátja: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002651516101
Lucienne Tóth ..Share..
25 minutes agoChris Dias
Hogyan tudom, mert elég jó kutató vagyok, de hidd el mit akarsz. Nem számít nekem.l
Lüszi és az anyukája jőttek az irodámba is. http://www.mediaaccess.hu/.
..
about a minute agoSent from MobileZsolti IgnácNa elegem van most már ! ha mégetszer irsz akor jogi uton fogok el járni!!! nem vicelek! mert már egy pár ember járt már igy!!!
..

No comments:

Post a Comment